اخبار

اقتدار نظام جمهوری اسلامی حاصل ایثارگریهاو شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است
«سلامی» گفت:: اقتدار نظام جمهوری اسلامی حاصل ایثارگریهاو شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ویژه فداکاری شهدا، آزادگان و جانبازان است.
سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس استان سمنان در محفل خاطره گویی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در آستانه هفته  دفاع مقدس در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد اظهار داشت: در آستانه هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره امام راحل (ره) و رشادتها و فداکاریهای بهترین فرزندان این سرزمین در دفاع از آرمانهای کشور و ارزشهای دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی را گرامی میدارم.
وی گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی حاصل ایثارگریهاو شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ویژه فداکاری شهدا، آزادگان و جانبازان است.
سلامی ادامه داد: ایمان، وحدت و ولایت پذیری رزمندگان اسلام از عوامل پیروزی هشت سال دفاع مقدس بو و اگر امروز میخواهیم که در مقابل دشمنان بایستیم باید ایمان، وحدت و ولایت پذیری رزمندگان اسلام را سرلوحه کار خود قرار بدهیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: سهم مردم این استان در دوران دفاع مقدس، بسیار برجسته بود و مردم استان به نسبت جمعیت همطراز استانهای بزرگ کشور در دوران دفاع مقدس نقشآفرینی کردند و در صحنهها حضور داشتند و مجاهدت این مردم بزرگ همچنان ادامه دارد. سلامی گفت: گرامیداشت دفاع مقدس یک امر مقطعی و منحصر به زمان و مکان خاصی نیست بلکه این حرکت انقلابی و اسلامی در همه زمانها و همه مکانها ساری و جاری است. وی ادامه داد: با برنامه ریزیهای به عمل آمده با دستگاههای اجرایی، نیروهای مسلح، دانشگاهها و مراکز آموزشی، تشکلهای مردم نهاد و ... قریب به ۵۰۰۰ برنامه و فعالیت در سطح استان برنامه ریزی شده است که در طول هفته دفاع مقدس در سراسر استان انجام خواهد شد. مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه کاروان دفاع مقدس نیز در سمنان روز سی و یکم شهریورماه ۱۴۰۰ به حرکت در خواهد آمد، گفت: برنامههای هفته دفاع مقدس از روز سی ام شهریورماه ۱۴۰۰ با افتتاح نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس و اربعین حسینی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان به صورت رسمی آغاز خواهد شد.
سلامی با بیان این که همایش بزرگ تقدیر از یک هزار و۲۰۰پیشکسوت دوران دفاع مقدس به صورت همزمان در هشت شهرستان و با سخنرانی ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور برگزار میشود، تاکید کرد: این مراسم که در روز سه شنبه سی شهریور ماه در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان با حضور رزمندگان، مسئولان، پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس و ... همچنین ارتباط ویدئوکنفرانسی با ریاست جمهور با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار خواهد شد.

حمید رضا قنبریان نماینده شورای اسلامی شهرستان شاهرود شد
سهیلا دهقانی: در مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه با حضور کیارش پورنیا معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود، حمید رضا قنبریان  با کسب اکثر آرای اعضای شورای اسلامی شهرستان شاهرود، بمدت یکسال بعنوان رییس شورای اسلامی شهرستان شاهرود انتخاب گردید جلسه انتخابات هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهرستان شاهرود در اولین سال فعالیت دوره ششم  شوراهای اسلامی در سالن ولایت معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود برگزار و پس از انجام مراسم تحلیف، اعضا از بین خود هیئت رئیسه را برای مدت یکسال انتخاب نمودند.  بر این اساس حمید رضا قنبریان با کسب اکثریت آرا به  سمت ریاست شورای اسلامی شهرستان شاهرود برگزیده شد. جواد محمدی نیز در این جلسه با اکثریت آرا بعنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهرود  انتخاب گردید.    سید محمد غفوری و محمد عزیزی نیز هر کدام به‌ عنوان منشی شورای اسلامی شهرستان شاهرود انتخاب شدند. لازم به ذکر است که حمید رضا قنبریان با کسب اکثریت بعنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان شاهرود در استان سمنان انتخاب گردیدند.