خبر

اصلاح ساختار،موجب پویایی بانک ملی ایران می شود
    مدیر عامل بانک ملی ایران در همایش سراسری امور سازمان و روش ها بر ضرورت پویایی ساختار با هدف بهبود فرآیندهای بانک تاکید کرد.به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،دکتر محمد رضا فرزین در این همایش که با حضور عضو هیات مدیره ، اعضای هیات عامل، معاونان مدیر عامل و دیگر مسئولان برگزار شد، گفت: سازمان های موفق،سازمان هایی هستند که ساختار های متفاوت و منسجمی دارند. وی افزود: بانک ملی ایران،بانک بزرگی است که گستردگی وسیعی در سطح کشور دارد از این رو ضروری است که از ساختار مناسب و کارآمدی هم برخوردار باشد. فرزین با اشاره به فرآیند بروکراتیک وسیع در سازمان های دولتی،بیان کرد:این شرایط موجب شده است که تغییرات ساختاری در سازمان های دولتی نیاز به کسب مجوز از مراجع دیگر داشته باشد؛ در صورتی که این مدیران هستند که به درستی نیازهای ساختاری برای پویایی یک سازمان را می شناسند .

فروش ۱۷ درصد از سهام شرکت گروه سرمایه گذاری امید
دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه بابیان مطلب فوق گفت: بانک سپه در نظر دارد در راستای الزامات قانونی ماده ۱۶ “قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر ارتقای نظام مالی کشور” و همچنین تأکید وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی مبنی بر خروج از بنگاه‌داری غیرضروری در شرکت‌های فرعی تا پایان سال ۱۴۰۱ و فروش اموال مازاد بانک، یک سیت مدیریتی از سهام شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید را از طریق انتشار آگهی عرضه در بازار بورس اوراق بهادار تهران به فروش برساند. در همین راستا ارزش‌گذاری شرکت مزبور توسط کارشناسان رسمی دادگستری در حال انجام است و متعاقباً فرایند عرضه سهام یادشده از طریق بازار بورس و اوراق بهادار به اجرا درخواهد آمد.
شایان‌ذکر است شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در سال ۱۳۸۰ توسط بانک سپه تأسیس و تبدیل به یکی از اثربخش‌ترین مجموعه های اقتصادی گردید.